خدمات بازرگانی
حمل و نقل بین المللی ، صادرات کالا، واردات کالا ، حمل بار هوایی ، حمل بار زمینی ، چارتر کشتی ،  از چین ،حمل کانتینری ، حمل بار دریایی ، ترخیص کالا و غیره . جزء خدماتی است که شرکت بازرگانی همراهان پیشرو تجارت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد .


برای صادرات کالا هزینه هایی وجود دارد که هزینه های گمرکی گفته می شود و این مبلغ شامل تخلیه و بارگیری ، انبارداری ، اخذ مدارکی از قبیل گواهی ترخیصیه و بهداشت و هزینه های THC و هندلینگ کالا می باشد که توسط شخص حقیقی و یا حقوقی اخذ می گردد.


به کالاهایی که در داخل کشور یا سایر کشورهای خارجی ساخته و یا فراهم شده است و از راه تجاری به یک کشور دیگر وارد می گردد واردات کالا گفته می شود .


به انجام کلیه تشریفات گمرکی برای واردات کالا و یا صادرات کالا به گمرکات کشور را ترخیص کالا گفته می شود و شخصی که این کار را انجام می دهد ترخیص کار گمرک می گویند.


شرکت بازرگانی همراهان پیشرو تجارت با بیش از 20 سال سابقه در امر حمل و نقل ، حمل بار هوایی ، حمل بار دریایی ، حمل کانتینری ، حمل بار فله قادر است تمام حمل بار مشتریان از صفر تا صد را برعهده بگیرد و با دقت هرچه تمام تر انجام دهد.
 

منبع : پیشرو تجارت


شرکت بازرگانی همراهان پیشرو تجارت کالا ,بازرگانی ,کشور ,انجام ,گفته ,هزینه ,همراهان پیشرو ,پیشرو تجارت ,بازرگانی همراهان ,کالا گفته ,واردات کالا ,همراهان پیشرو تجارت ,بازرگانی ه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فرش ماشینی 1200 شانه Mr migmig فروشگاه گیوه کرد چاپ کارت ویزیت غربت نشین ای انشا دنیای کد تقلب غـــــروب عشق گلفروشی آنلاین وی آی پی